WERKWIJZE


Begin met het einde voor ogen. Om deze reden is het een absolute noodzaak om vooraf de bedrijfs(sub)doelen glashelder te formuleren. Echter doelen formuleren is naar mijn mening niet voldoende. Tussen waar u nu bent en het behalen van de doelstelling(en) zit heel wat tussen. We zullen een tijdlijn maken onderbouwd met een concrete takenlijst, welke u stap voor stap de goede richting op zal laten bewegen. Deze werkwijze geeft structuur aan uw ontwikkelingsproces. Om de succeskans te vergroten zetten we de verwachtingen op papier en verwoorden we uw emotionele redenen om te slagen met precisie. 

Voorbeelden van vraagstukken waar een bedrijfscoach u bij kunt helpen:

  • Ik ben een perfectionist als het gaat om mijn product/dienst, maar ik huiver bij het idee om in een acquisitie gesprek te zitten. Hoe kan ik die angst overwinnen? Of zijn er alternatieven?

  • Mijn Google review beoordelingen zijn matig vergeleken met mijn concurrenten. Wat kan ik doen om de klanttevredenheid te verhogen en dat mijn klanten dat online willen delen?

  • Ik zie een gat in de markt. Ik wil een bedrijf ontwikkelen en dat binnen 2 jaar verkopen. Wat komt daar allemaal bij kijken?